سئو گوگل مپ و مزایای تجارت با گوگل مپ
سئو گوگل مپ چیست؟مهمترین مزایای تجارت با گوگل مپ و نحوه سئو گوگل مپ را بشناسیم و در صفحه اول گوگل تجارت کنیم.
برای سئو گوگل مپ لازم است هنگام انتخاب مقولات برای کسبوکار خود در GMB , خاص باشید و مرتبطترین آنها را انتخاب کنید . گوگل از این مقولهها برای درک ماهیت کسبوکار شما و نمایش آن به کاربران در جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط استفاده میکند. با دستهبندی دقیق کسبوکار خود , شانس ظاهر شدن در نتایج جستجوی مربوطه را افزایش میدهید .سئو گوگل مپ را با دقت انجام دهید.
برای شروع کار سئو گوگل مپ, ادعا کنید که شرکت گوگل من ( GMB ) نام دارد . این ابزار رایگان به شما این امکان را میدهد که مدیریت کنید که چگونه کسبوکار شما در سراسر سیستمعامل گوگل مختلف از جمله نقشههای گوگل ظاهر میشود . تمام اطلاعات لازم مانند نام تجاری , آدرس , شمارهتلفن , وب سایت , ساعات کاری و رده خود را پر کنید . اطمینان حاصل کنید که جزئیات دقیق , سازگار و به روز باشند .
برای سئو گوگل مپ لازم است هنگام انتخاب مقولات برای کسبوکار خود در GMB , خاص باشید و مرتبطترین آنها را انتخاب کنید . گوگل از این مقولهها برای درک ماهیت کسبوکار شما و نمایش آن به کاربران در جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط استفاده میکند. با دستهبندی دقیق کسبوکار خود , شانس ظاهر شدن در نتایج جستجوی مربوطه را افزایش میدهید .سئو گوگل مپ را با دقت انجام دهید.
سئو گوگل مپ همگام با سایت
برای بهبود رتبهبندی جستجوی محلی , وب سایت خود را برای کلمات کلیدی محلی بهینه کنید . انجام تحقیق کلید واژه برای شناسایی اصطلاحات و عباراتی که مخاطب هدف شما در جستجوی کسب و کارهای محلی استفاده میکند . این کلمات کلیدی را به طور طبیعی در محتوای وب سایت خود شامل meta , headers و متن بدنی خود وارد کنید .سئو گوگل مپ را با سایت خود هنگام کنید.
اهمیت سئو گوگل مپ
گوگل مپ ها به طور گسترده توسط افرادی که به دنبال کسب و کارهای محلی هستند , استفاده میشود. داشتن لیست کسبوکار شما باعث میشود مشتریان احتمالی که فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات در منطقه شما هستند , بیشتر دیده شوند. گوگل مپ فهرستی از اطلاعات ضروری مانند آدرس کسبوکار , شمارهتلفن , وب سایت و ساعات کار شما را فراهم میکند . این کار پیدا کردن و تماس با مشتریان احتمالی را آسان میکند . گوگل مپ به مشتریان این امکان را میدهد که در مورد کسبوکار خود بازبینی کنند . بازبینیهای مثبت میتوانند اعتماد و اعتبار ایجاد کنند و بر دیگر مشتریان بالقوه تاثیر بگذارند . پاسخ به بررسی , چه مثبت و چه منفی , همچنین نشان میدهد که کسبوکار شما درگیر است و بازخورد مشتری را ارزش میدهد . بسیاری از مردم از دستگاههای تلفن همراه برای جستجوی کسب و کارها در حین رفتن استفاده میکنند . نقشههای گوگل یک برنامه ناوبری بسیار مورد استفاده است و داشتن کسبوکار شما در لیست شما تضمین میکند که کاربران موبایل میتوانند به راحتی مکان شما را پیدا کنند .
استفاده از گوگل مپ برای سئو
استفاده از گوگل مپ برای بهبود سئو میتواند ابزار بسیار قدرتمندی باشد . وقتی مشتریان به دنبال چیزی مرتبط با کسبوکار خود میگردند , گوگل اغلب یک نقشه را به عنوان بخشی از نتایج جستجو نمایش میدهد . این سئو محلی نامیده میشود و مهم است که مطمئن شوید که کسبوکار شما در این نتیجه جستجو ظاهر میشود . برای برخی تاکتیکهای داخلی که میتواند موفقیت را به ارمغان بیاورد آماده هستید؟ اجازه دهید از تمام نقشههایی که گوگل باید ارائه دهد استفاده کنیم .
فهرست نقشههای گوگل اغلب به گوگل کسبوکار من متصل هستند , سکویی که ابزارهای اضافی برای مدیریت حضور آنلاین شما فراهم میکند . این شامل شناخت رفتار مشتری , آپلود عکس , و توانایی پست کردن به روز رسانی ها در مورد کسبوکار شما است.
مشتریان میتوانند از نقشههای گوگل برای رسیدن به مسیر کسبوکار خود استفاده کنند , و پیدا کردن مکان فیزیکی شما برای آنها مناسب است . این امر به ویژه برای شرکتهای تجاری مهم است .
پروفایل گوگل مپ
راهاندازی پروفایل کسبوکار گوگل یکی از بهترین راهها برای ثبت کسبوکار شما در نتایج موتور جستجوی محلی است که به شما کمک میکند به مشتریان جدید برسید و مشتریان بیشتری ایجاد کنید . با یک پروفایل کسبوکار گوگل , کسبوکار شما میتواند در سراسر محصولات و خدمات گوگل از جمله نقشهها , یوتیوب و جستجو پیدا شود . این کار نه تنها پیدا کردن کسبوکار شما را در زمان جستجوی آنلاین آسان میکند , بلکه فرصتی برای مشتریان بالقوه ایجاد میکند تا بیشتر در مورد کاری که شما انجام میدهید و چرا باید شرکت شما را بر روی دیگری انتخاب کنند .داشتن یک پروفایل کسبوکار گوگل خوب طراحیشده و بهینه به شما کمک میکند از رقابت کنار بیایید چون به شما این امکان را میدهد که آنچه کسبوکار شما را منحصر به فرد میسازد را با ارائه عکس , توصیف محصولات یا خدمات ارائهشده در کسبوکار , مجلات مشتری و اطلاعات , نشان دهید . علاوه بر این , شما قادر خواهید بود معیارهای کلیدی مانند برداشت را پیگیری کنید ( تعداد دفعاتی که کسی به دنبال چیزی مرتبط با محصول یا سرویس شما است ) , کلیک کنید ( تعداد دفعاتی که کسی در یک لینک کلیک کرده و یا به وب سایت شما مراجعه کردهاست ) . این دادهها میتوانند به شما کمک کنند درک بهتری از چگونگی تعامل افراد با کسبوکار آنلاین خود داشته باشید تا بتوانید تصمیمات آگاهانه در مورد بهترین بازار یا بهبود محصولات / خدمات بگیرید .
سئو گوگل مپ یا سئو محلی
سئو گوگل مپ یا سئو محلی به نام , آدرس و شماره تلفن کسبوکار شما در وب سایتهای دیگر اشاره میکنند . این استنادها به ایجاد اعتبار و اعتبار کسبوکار شما کمک میکنند . تمرکز بر دریافت نقلقول از شاخههای معتبر محلی , وب سایتهای خاص صنعت , و شاخههای آنلاین مانند Yelp , صفحات زرد و فیس بوک است.اطلاعات خود را بصورت کامل در گوگل مپ قرار دهید.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو گوگل مپ
تعامل رسانههای اجتماعی میتواند به طور غیرمستقیم بر رتبهبندی سئو گوگل مپ شما تاثیر بگذارد . مشارکت فعال در فیس بوک , اینستاگرام میتواند در اطراف کسبوکار شما همهمه ایجاد کند و مشتریان محلی را جذب کند . مشتریان را تشویق کنید که هنگام بازدید از کسبوکار خود در رسانههای اجتماعی بررسی کنند و از طریق پست و به روز رسانی منظم با مخاطبین خود درگیر شوند .